tisdag 28 augusti 2012

Läs hörna

Som utlovat kommer ngr bilder på vardagsrummet....
I fotöljerna sitter vi ofta, dricker te och läser böcker,
Tar ett glas rött och pratar om ditt och datt :-)

Nu vill jag bara köpa en stor mysig matta till vardagsrums golvet och en golvlampa att ha bakom en fotölj! Det börjar ju bli mörkt på kvällarna!!

Har faktiskt loppat en stor möbel som jag inte riktigt vet hur jag ska få hem
Hoppas mannen min löser det åt mig snart! Är så sugen på att ta tag i penseln :-)

Sköt om er
Kram

2 kommentarer:

  1. Så fint du har hos dig! Den snygga lådan hjälper visst till att ordna en myshörna åt vovven också, så söt! =)
    Må så gott!
    Kram Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är för söt du!
      Tusen tack synd bara att man aldrig blir nöjd själv ;-)
      Kram

      Radera