söndag 30 september 2012

Kolla in regnbågen :)
Så vacker!!
Denna såg vi på väg hem ifrån Åsa.
Där var vi på dubbel kalas ;-)
Sötaste svägerskan anna skickade med mig en hel påse med helt underbara kläder! Gulle dig

Denna helg har rusat förbi

Jag var ute med grann fruarna i fredags, kalasdag igår och idag är det röj och slappar dag!
Har rensat min garderob än en gång...
Ska skänka en hel säck med kläder!

Skönt att rensa lite, även om jag har lite svårt att skilja mig ifrån vissa plagg, trots att de endast ligger i garderoben och samlar damm...

Nu är jag däremot på jakt efter några kängor... Men är inte riktigt säker på vad jag vill ha.
Ska nog kika runt en stund och hoppas på att de rätta kängorna dyker upp :-)

Men först ska jag och melvin handla lite, barnen har önskat maräng sviss till efterrätt :-)

Sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar