lördag 17 november 2012

Lördag


Av de torkade frukterna ni såg i förra inlägget blev det en liten krans.....

 
 
Det kliar helt klart i fingrarna just nu,
är så sugen på att pynta hela huset!!
 
Ta fram stjärnor och ljusstakar
och mysa till det ordentligt.
 
Men, det är allt lite tidigt kanske...
får nog lugna mig en vecka till :-)
 
Idag är jag och barnen ensamma hemma,
det betyder röj och mys
 
Vi har återigen flyttat runt på lite möbler ;-)
 
Jag har en tendens till att flytta runt på allt när Erik inte är hemma...
Då finns det ju inget som stoppar mig! Haha
Förutom bristen på muskler :(
behöver verkligen komma igång med träningen nu..
 
Så, jag är just nu ganska nöjd med dagens ryck,
 kanske tar lite bilder och visar senare.
 
Nu ska jag leta runt efter tips och ideér till årets adventsljusstake
för jag vet inte alls vad jag vill ha.
 
Sköt om er
Kram
 
 

1 kommentar:

  1. Vilken härlig krans! Har också gått i "kranstankar" ett tag men inte kommit till skott, tack för inspirationen! Och tack så mycket för de snälla raderna hos mig!
    Kram Petra

    SvaraRadera