lördag 7 juli 2012

Semester och lite loppis

Äntligen är den efterlängtade semestern här!!

Jag är helt slut...vet inte vad det är med mig
kanske är det det vanliga,
semestern kommer och man slappnar av helt enkelt!

Men nu ska här njutas och slappas :-)

Idag åkte vi på en nyfunnen loppis runda med Trädgårdscafé
Låter bättre än det var tyvärr
men det var lite mysigt och lite fynd blev det iallafall


Denna charmiga låda har fyllts med ägg på väg till marknader förr
Äggtråg tror jag hon sa??
någon som vet?





Fick besök av 2 av mina bröder
Peder i vitt och Dennis i svart


Jag och Robin tog oss en liten kantarell jakt :-)



Lite sommarblommor



Och nu har även jag köpt in lite stämplar!!
Här ska det stämplas för fullt
ett litet prov här,
en vitmålad majsburk!



Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar