torsdag 26 juli 2012

Sol, bad - underbara semester

Underbara sol!!
Äntligen!!

Vi njuter av dessa dagar och har faktiskt passat på att skämma bort oss ordentligt
Mysiga utflykter till havet och goda retaurang besök på kvällarna



Uteplatsen på framsidan har fått sig ett lyft med nya möbler och annat mys
bild på det kommer en annan dag!!

Altanen på baksidan har äntligen fått sig ett staket


underbara Harry storttrivs ute på altanen
framför allt på kvällarna när det är lite svalare :-)

sötkorv ;-)


Min daor gick sönder....
någon råkade trampa på den :-(

Så idag fick jag åka iväg och köpa mig en ny.
Jag frågade om det fanns någon vit ;-)
men tyvärr det hade de inte inne fick jag till svar

Öhh

När vi kom hem och plockade upp datorn så var den

VIT :-)

Så det tackar jag för
Haha


På lördag är det dags för en ordentlig loppis runda med svägerskan!
Längtar!!!

Sköt om er
och glöm inte solkrämen ;-)

Kram Kram

1 kommentar:

  1. Mycket snygg dator =) Önskar dig en varm och solig helg! Kram Petra

    SvaraRadera