lördag 21 juli 2012

Tillökning i familjen

Hoppsan vad dagarna har rullat iväg!!

Hemma hos oss njuts det för fullt...vi har fått hem en riktig goding!!

Här har ni Harry

Melvin är så glad och stolt! För han har äntligen blivit storebror :-)
Sötingar


Solenskiner och imorgon är det sista arbetsadgaen för gubben min
sedan har han äntligen semester han med

Idag spelade han golf i släktmästerskapen som arrangeras en gång om året

Gissa vem som vann!! :-)

Tack för det säger jag då priserna bestod av gott vin och vackra dessertglas

Nu ska här njutas av vin och kvällssol på altanen

Kram kram

2 kommentarer:

  1. Men, å så söt!! Grattis till nya familjemedlemmen, han är verkligen gullig!
    Och så roligt med vinsten i golfmästerskapen, spelar du också? Ska nog försöka prova på någon gång, men det verkar svårt =)
    Hoppas ni får en härlig semester!
    Kram Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack!!
      Och oonej, jag håller mig långt bort ifrån golfbanan än så länge!!
      Tror att jag skulle vara helt livsfarlig :-(
      Har ingen vidare bollkänsla, haha
      kram

      Radera