onsdag 21 mars 2012

Finklädda :-)

Tittade på lite kort och då hittade jag dethär som är taget på mig och min man Erik.


Det finns inte så mycket kort på oss två...får minsann bli ändring på det!!
Erik är min klippa
Är så tacksam för allt han gör för mig

Vi är relativt nyinflyttade hit till Kungälv, har nu bott här i ca 1 år
Innan bodde vi i Örby som ligger i Marks Kommun
Där har vi ett hus som vi hyr ut för tillfället.

Erik Arbetar som samordnare i Partille och jag hade tidigare ett eget företag inom hudvård.
Vi jobbade mycket och sågs allt mer sällan, därför valde vi att söka oss närmare Göteborg för att minska ner på våra tidskrävande resor....
Men allt blir inte alltid som man tänkt, denna gång var det till vår fördel!!
Vi hittade ett fantastiskt mysigt radhus på landet, Erik har nu 20 min till arbetet istället för 50min.
Jag arbetar nu hemma som dagmamma och flängandet på vägarna har jag nu lämnat helt!
Så skönt! Ingen stress och ingen press!

Nu träffas vi mer än någonsin då Erik hjälper mig 3 dagar i veckan fram till sommaren
med min barngrupp
Så här har vi minsann även en dagpappa!

Älskar dig



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar