onsdag 28 mars 2012

Onsdagar = ledig dag

Melvin och jag tog oss en busstur in till Kungälv
Där strosade vi runt i affärer på jakt efter ngt kul till Robin som fyller 13 på fredag!!

Det visade sig vara lättare sagt än gjort, min käre pojk är inte den lättaste att köpa presenter till
Hans önskelista är alltid väldigt kort om inte helt obefintlig,
vilket på ett sätt är skönt då han inte kräver ngt...
men jag som mamma vill ju se min son glad på sin födelsedag!!
Vi får åka en tur senare när min gubbe kommit hem från jobbet!
En cykel har han iallafall fått,
det var snarare vi som tyckte att han behövde en ny då hans var helt sönderrostad :-(



Nu får vi hoppas att deras rostskyddsgaranti är bra!


Det blev visserligen inga present köp till Robin idag
Men jag lyckades springa på lite rea i ett hörn av en affär..
70%
Helt galet bra, det blev 2 par jeans till mig

Sedan blev det även en stor underbar sjal
Dock var det inte ngn rea på den
Men visst är den fin :-)

Efter det blev det lunch på ett mysigt Café
Melvin valde som vanligt Pannkakor med grädde och sylt!

 



 
Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar