söndag 25 mars 2012

Underbara helg

Hoppas ni som jag njuter av helgen!!
Massor av sol, kärlek och loppis fynd!

Jag vet inte hur många gånger jag har intalat mig själv att NU börjar mitt nya sundare liv...
jag ska äta lite nyttigare, röra på mig lite mer.... forma till min slappa rumpa och kanske få till ett resultat som gör att jag känner mig lite bekvämare i bikinin som väntar....

Som många andra har även jag ett gymkort som ligger och skräpar i plånboken och tickar pengar ifrån kontot... men det ska snart dammas av!! Jag lovar ;-)

Tack vare underbara grannar så har jag nu i dagarna 2 kommit ut på en härlig morgon prommis på ca 6.5 km! Wohoo känner mig riktigt duktig!


Härlig morgon bild


Goaste kollegan och grannen Mia


Här har ni goa Madeleine
Tack för att du drar med mig på dina morgon turer!!!

Så nu hoppas jag på att dessa promenader fortsätter i ett par månader
eller i alla fall  ngr veckor ;-)

-----------------------------------------------

Förutom motion så har helgen bjudit på lite loppis fynd!

Här på landet finns det gott om loppisar
vilket jag uppskattar ngt enormt!

Gårdagens fynd:


Jag har en förkärlek för silverbrickor!!

Hittade även ett tårtfat på fot i nysilver :-)
kommer bli så fint på Robins kalas,
han fyller 13 på fredag!!
Galet vad åren springer iväg...

2 karaffer som jag tänkte ha på påskbuffé bordet
och en härlig frukt skål, nu fylld med frukt :-)

Mycket nöjd med dessa inköp!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Idag är det ju självaste våffeldagen,
så snart ska vi iväg till svärföräldrarna på lite mysig fika!

(inte äta för många våfflor nu då ;-))

Sköt om er
Kramar från mig






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar