onsdag 9 maj 2012

Hej hopp

Hur mås det ute i stugorna??

Här är det allmänt snurrigt...som vanligt då kanske ;-)

Robin mår inte riktigt bra, han har varit hängig sedan i måndags....
magen vill inte riktigt som han vill ibland :-(
Han är laktosintolerant men vi börjar undra om det inte är något mer som spökar....

Annars är det fullt upp!
Jag röjer och stökar inför helgens gårdsloppis!
Har även sväng in på Ikea för att köpa en klädstång till alla kläder som jag hoppas bli av med ;-)

Här har bakats,målats och pysslats.
Jag har haft några kvällar då pysseltarmen gjort sig hörd :)

Det är mycket avkopplande tycker jag!

Förutom när jag gör en Veronica och örar runt överallt och startar projekt ;-)
Ja ja sådan är jag och min stackars man verkar för det mesta stå ut med det.

Lite tändsticks askar:



Erik och Melvin får i sig lite mat på Österkök i Sävedalen!




Kram kram

2 kommentarer:

  1. Så kreativ du er, virkelig finne fyrstikkesker! :) Ha en finfin dag! :) Klem

    SvaraRadera