måndag 14 maj 2012

Regn regn regn

Hallå, vad händer??

Inte för att jag vill gnälla men snälla....kan vi få lite värme nu??
Idag har det verkligen öst ner hela dagen :-(

(google)

I söndags sken iallafall solen och då passade jag på att få lite gjort.

Började dagen med en morgonpromenad, sedan blev det gräsklippning
efter lite lunch började jag måla en hylla och guldramen som jag fick i lördags....
( den känns inte helt ok ännu...bilder kommer när jag känner mig nöjd)

Sedan var det dags att fylla skottkärra efter skottkärra med betongplattor....
Det var lite svettigt men svettigare blev det när grannen ville ut och promenera :-)

Skönt att röra på fläsket ibland ;-)

Idag har det varit en betydligt lugnare dag...
Jag skulle haft 8 dagbarn idag med det slutade med 3 st, massa tråkiga förkylningar nu :-(

------------------
Erik och en av våra snälla grannar började bygga vår altan idag!
Behöver jag tillägga att jag längtar tills vi är klara?!
Sedan ska vi bara välja utemöbler och köpa  krukor och plantera massor av blommor och.... ;-)

Sköt om er
Kramar


3 kommentarer:

  1. Hej Veronica,
    jag håller med dig om att det är dags för värmen att komma! Och vad det måste vara roligt att snart ha en färdig altan att avnjuta den väntade värmen på. Visste du att Byggla har en altantävling just nu? Du kan vinna 10 000 på Byggmax! Det är bara att maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer om Byggla och om tävlingen. Är du intresserad får du en liten present! :)
    /Vendela på Byggla

    SvaraRadera
  2. Heihei!!
    Så kjekt at du ville være med på min GA!!
    Nå skal jeg titte litt her inne hos deg,kjekt å finne nye blogger!!
    Fiiin kveld til deg,klm ingrid l

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej hej, Kul att du vill kika in hos mig med :-)
      Stor Kram

      Radera