onsdag 30 maj 2012

Namnsdag....

Gulliga gulliga Petra!! Tack för gratulationen på min namnsdag!!
Hennes blogg hittar ni här

Idag är jag och Melvin lediga :-)
Så lunchen var beställd av lilleman



 Pannkakor!!
Min magen är inte lika glad som Melvins
Hoppas på nyttigare middag ;-)
.....................

Ledig dag är oftast en städdag för mig,
det är nu man får ta tag i allt man inte riktigt orkar ta tag i under jobb dagarna.
Idag känner jag att jag behöver få lite inspiration...
jag lyckas inte riktigt få till någonting känns det som!

Jag har en tendens att flytta runt möbler när jag inte känner mig nöjd,
vilket resulterar i att det flyttas mycket möbler hos oss ;-)

Då jag är dagmamma så är det ibland svårt att få till ett fungerande lekvänligt hem för upp till 10 barn
samtidigt som man vill ha det fint och ombonat!

Hmmm
Vi får se vad jag hittar på idag

Idag är jag kramsugen så jag skickar ut en till er med-
Kraaaaaaaaaaaaaaaaam
;-)

(Bjuder även på ett enormt suddigt kort på en blomma jag fått av svärmor)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar