söndag 6 maj 2012

Tack!

Nu har jag suttit här en liten stund och kikat in på mina favorit bloggar...
Vilka fynd ni har gjort och vilka loppisar ni har besökt eller till och med deltagit i!!
Jag har helt klart missat massor!!

Jag blir så berörd av att läsa era ord, se era bilder och känna er glädje eller sorg!
Lite lustigt kanske, för jag har ju aldrig träffat er...
men tack för att ni är dem ni är
att ni delar med er av era känslor, funderingar och era ideér
Loppis tips samt loppis fynd ;-)

Puss på er

Vad har jag då hittat på denna helg?

Grannen hade tröttnat på sin sons säng och valde att bokstavligt talat kasta ut den på gräsmattan!
Behöver jag säga mer?
Här är den:

Före


Efter




I lödags hann vi med 2 loppisar :-)

Givetvis fick några små stackars prylar följa med mig hem..
Porslin är något som går åt hemma hos oss, så det blev en hög med vita assietter,
2 silver brickor
denna fina plåtburk:


Melvin hittade ett spel som vi har spelat flitigt i helgen


Annars har det varit en lugn helg då Erik jobbat endel så har vi andra mest varit hemma och pulat lite

Är iallafall oerhört tacksam att jag inte sett till någon snö som vissa av er!
Här skiner solen för fullt men visserligen blåser det halv storm
men det är bättre än snö iallafall ;-)

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar