onsdag 2 maj 2012

Sol :-)

Vilket underbart väder vi fått!!!
Man kan inte annat än njuta! Eller vad säger ni?

Jag utlovade ett par rader och lite Gkås fynd....förlåt...
men dessa lediga dagar har bara gasat iväg ;-)

Men........bättre sent än aldrig:

En tavla med några väl vada ord


Ramar


En lampa till vårt sovrum


Nya gardiner till vardagsrummet

Amor vincit omnia




Jag köpte även nya ugnsformar, muffins plåt och massor av annat bra att ha till köket.
Tvättstugan fick sig ett litet lyft med snygg förvaring för tvättmedlet m.m

Men min tvättstuga är verkligen inget jag vill visa er ännu :-(
men jag hoppas på att få till den så småningom!

Jag får kika runt på era fina bloggar och hoppas på bra tips :-)

Kram V

4 kommentarer:

  1. Wow! Suuuupernice tavla! Den skulle jag vilja ha ;0)

    SvaraRadera
  2. Oj, så mycket fint du hittat på Gekås, blev riktigt snyggt med nya gardinerna! Här är en till som behöver göra något åt tvättstugan, men just nu är det många saker på att-göra-listan och önskelistan så det får nog dessvärre vänta ett tag till. Hoppas du hittar fina idéer till din, blogglandia är verkligen en fantastisk inspirationskälla =) Ha en fin dag! Kram Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller tyvärr med dig...att göra listan är lång här med ;-)
      Önskar dig en fortsatt trevlig kväll
      Kram kram

      Radera