söndag 29 april 2012

Underbar helg!!!

Åh vilken underbar helg jag har haft!!
Är hemkommen ifrån en helg i Ullared med boende i stuga med 8 goa tjejer,
mat och massor av vin :-)

Dessutom det bästa av allt -
Shopping shopping shopping

Jag har handlat så mycket fint!!
Åk dit om ni inte har varit där på ett tag!!

Förutom ny lampa, nya gardiner och massor av smått och gott så fick jag för en gång skull med mig massor av kläder till mig själv!
Jaa jag köpte till resten av familjen med...men jag hittade till mig med och det tillhör inte vanligheterna!!!

Nu ska här mysas med min älskling och nattas barn

Men lite bilder och ett par ord kommer säkert i morgon

Kram kram

2 kommentarer:

  1. Låter som om du haft en riktigt härlig helg och jag blev lite sugen på en tur till Gekås. De verkar ha fått in en hel del fint, så man kanske borde passa på! Ska bli spännande att få se vad du shoppat för fint =) Önskar dig en fin start på nya veckan! Kram Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Petra åk dit!!!
      Jag tar gärna en tur snart igen!!
      Kram

      Radera