söndag 1 april 2012

Helg

Sköna helger...

Nu är det redan söndag och snart är även denna helg förbi.

Igår hade vi kalas för Robin som avslutades med grillning på kvällen.
En lugn och mysig dag men familjen :-)

.......................................................................................................................

Nu är Erik och Robin och provar fiskelyckan, det är tydligen havsöringspremiär idag.
Ska bli spännande och se om de kommer hem med ngt.....

Jag pratade med min goa vän Katti innan och då hittade hon en annons på blocket,
Pinnstolar som jag har letat efter
Bäst av allt är att säljaren bor endast 300 meter ifrån mig :-)
Så nu ska jag ta med mig skrindan och förhoppningsvis dra med mig ngr stolar hem!!

Håll tummarna för mig





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar