fredag 6 april 2012

Regnet öser ner och vi sitter inne och myser

Välförtjänt för min del, då jag fortfarande tar mina (istort sett) dagliga promenader,
imorse bar det iväg trots lite regnstänk i ansiktet

Men jag ljuger om jag säger att det var kul :-(
Blää vad det tog emot
på vägen hem försökte jag jogga lite...enbart för att komma hem fortare!!

Men nu är det iallafall över för idag och det tackar jag för!
..........................................................................................................................................................

Så vad händer idag gott folk??

Hos oss blir det nog en riktig mys och slappar dag
Imorgon bär det iväg till svärföräldrarna och på söndag till min mamma och mina bröder i Örby!
Givetvis ska vi ut på påskäggs jakt då vi har turnen att få besök av påskharen varje påsk!
Undrar om han har lämnat något till mig med :-)

Nu ska jag nog fylla på kaffekoppen igen...


En av mina favvo muggar från Green Gate, tycker att de är helt ljuvliga! Ska snart göra ett nytt besök i en väldigt mysig affär - Balders Hage i Göteborg!
Rekommenderas varmt!!


Sköt om er
.....................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar