tisdag 17 april 2012

Dagens tips

Dagen tips:


En litet tips om en härlig butik!!
Innan vi flyttade hit till Kungälv så bodde vi i Örby.
En liten håla med flertalet småhålor runt om :-)
Det jag kan sakna därifrån är ju dessa godbitar till butiker samt alla loppisar!!

Till Fritsla åkte jag med jämna mellanrum, för inspiration och givetvis lite inköp....

Ett annat av mig välbesökt ställe är en lada i Rydal, en helt grym loppis där du hittar allt!!

Det var planerat att vi skulle ta en tur dit i helgen,
men tyvärr verkar det som om det blev lite för mycket hinder ivägen denna gång :-(

1 kommentar:

  1. Tack för tipset, loppisen ska jag titta efter, det är inte så långt från den lilla hålan där jag bor. ;)
    Ser att du möblerat om lite, kul att det gick bra med länkningen! Ha en fin dag! Kram Petra

    SvaraRadera