fredag 13 april 2012

Fredag den 13


Godmorgon alla fina

Solen skiner!! Underbart :-)
Vad händer idag då??
Jag har lite ideér som jag är sugen på att ta tag i...men...
fredag den 13?? Vågar man, haha

Jag är ju född just men denna vackra sifferkombintion..13
tja så det kanske är min turdag idag då??!!

Hittade iallafall ännu en härlig blogg denna morgon


Gå in och kika!! Även hon har en utlottning som iallafall jag vill vara med på!


På tal om utlottning, jag tror allt att även jag ska ha en snart
Jag har fått strax över 600 besökare
vilket är så kul
jag blir så glad när ni kikar in och lämna gärna en kommentar så jag hittar till era fina bloggar!!

vid 1000 besökare blir det utlotting :-)
Det ser jag fram emot!!

Ha nu en fortsatt go förmiddag

Kram

4 kommentarer:

  1. Hej
    Kul att du tittade in till mig och att du är med i min utlottning.
    Ha en mysig helg
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Hej! Tittar in för att önska dig en fin helg! Visst är de där tavlorna fina, är med i samma utlottning =) Tekakorna du visade i tidigare inlägg ser verkligen supergoda ut, blev väldigt sugen på att baka nu.. =) Kram Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är söt du!! Tack och jag hoppas verkligen att din helg blir minst lika trevlig! :-)
      Idag har jag varit på några loppisar... visst kan det förgylla en regning lördag ;-)
      Haha inte dålig att du såg att det var tekakor jag bakat!! De var kanske inte de finaste men hembakat är godast tycker jag så här bakas det ofta!!Sköt om dig
      kram

      Radera