onsdag 18 april 2012

Hej alla sötisar

Jag är lite rastlös.....borde ta tag i världens tvättberg....
men, känner inte alls för det!!

Däremot längtar jag till den 28, då bär det iväg till Gkås
Vi är 8 tjejer som ska bo i en stuga, äta och dricka gott samt shoppa till tusen!

Denna helg blir tyvärr av en helt annan kaliber :-(
Då min kära man ska iväg är det upp till mig att städa och fixa det sista i huset innan visningen...
dessutom är det 65 års kalas för svärmor och kalas för min storebror ...

Kanske hinner jag med en loppis iallafall ;-)

Bild Google

......................

Skolbesöket idag var verkligen lyckat!!
Melvin var hur stolt som helst!
Tänk att han snart ska få ta på sig ryggsäcken och gå till skolan....

Lycka



6 kommentarer:

  1. Hej!

    Så kul att åka till Gekås!! Jaså du har bott i Örby?! Där jobbar jag och jag bor själv i Fritsla. Och så nu bor du i Kungälv och därifrån är min man, hahaha så kan det vara:)

    Kul att du vill vara med i min utlottning, 2 lotter till dig!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Åhh..så kul, jag var i Ullared förra veckan de har massor av fint!!
    Kram Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det kul i Ullared!! Har hittat mycket fint där och listan är nu lång på saker jag "behöver"
      Kram

      Radera
  3. Japp det vet jag mycket väl vilket hus det är i Örby. Hoppas ni snabbt får sålt det:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har haft huset uthyrt ett tag nu men nu vill vi helst sälja!!
      Håll tummarna för oss är du snäll ;-)

      Radera
  4. http://vitaranunkler.blogspot.se/2012/04/loppis-5-maj-2012.html

    SvaraRadera