söndag 3 juni 2012

gör om, gör rätt...

Nja
Det blev inget vidare bra med ramen...
så jag hämtade ett fönster som jag loppat för ett tag sedan,
som jag nästan glömt bort....

Satte även upp en liten hylla som även den är ett loppisfynd.
Lite piff och jag blev genast mycket nöjdare!

Synd bara att man inte får samma känsla genom mina kort
som man får när man sitter här i soffan :-(










 Jordgubbar och grädde blev det till dagens fika!
Så gott!!


 Melvin och sin tonårsbror Robin som helst inte vill vara med på bild :-)


Nu har jag och Robin tagit oss en tur på 8.6km
Kallt och blåsigt var det,
men vi lyckades ta oss runt i gott tempo!

Så nu ska vi belöna oss med pizza
haha stor idé att träna.....

Men det ska va gott att leva
eller vad säger ni?

Kram kram

4 kommentarer:

  1. Jag håller med dig, tycker också det är väldigt svårt att fånga rätt känsla genom kameran ibland. Men ditt fönster är verkligen fint, sådär härligt gammalt och nött, och likadant med din fina hylla, förstår att du blev nöjd med pysslandet där! Kram Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är alltid lika gullig du Petra!!
      Kram kram

      Radera
  2. Hej söta...Tack för att du ville vara med i min utlottning..Jooo de tog lite tid. En sån fin blogg du har, kommer tillbaka hit. Snor din ide med fönstret om de går bra, så läckert. Önskar en fin fortsatt dag och på återhörande...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lisa!!
      Vad kul att du ville kika in hos mig!!
      Jag blir jätteglad över dina fina ord och såkul att få bidra med lite inspiration!
      Ser verkligen framemot att se hur ditt fönster blir hos dig!
      Stor kram

      Radera