tisdag 12 juni 2012

Nystädat!!!

Ja, jag erkänner


Jag tillhör en av dem som får ett mycket trevligt och behövligt besök av en städfirma!

En gång i månaden kommer min städ kille Frank till mig med några av sina anställda.
De Dammsuger, torkar golv, dammar och torkar av alla möbler, lister, speglar , hyllor....
I badkaret, underbadkaret, kakel och dusch....
De torkar av köksluckor, kyl, frys, fläkt och spis och stänkskydd...
Diskbänken skiner och de tömmer mina sopor osv   :-)

I Love You!!!

Helt underbart att få komma hem efter en dag i lokalen med alla barn
ett skinande rent och väldoftande hem,
Det bästa av allt är att jag har inte gjort någonting :-)

(Google)

Då undrar ni såklart vad detta kalaset kostar??!!

500:-

Så det tycker jag att vi är värda!

Nu ska jag tillbringa kvällen i soffan med min dator och med absolut inga måsten!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar