onsdag 6 juni 2012

Hur mås det?
Här hos oss är det allmänt snorigt, hest och hostigt....
Erik och Robin är väldans förkylda så det är bara jag och lilleman som är pigga till tusen ;-)

Så, något måste man ju göra en ledig dag som denna!

Det blev go fika med hallon och blåbärspaj och en ommöblering av vardagsrummet IGEN !
Haha grannarna tror att jag är galen!
Flyttar runt möbler titt som tätt....
men men sådan är jag!

Hur har du det? Är du en flyttar runtare?
Eller hittar du den perfekta platsen för allt direkt och där får prylen/möbeln stå?
Dela gärna med er....nyfiken som jag är! :-)

...................

Dagens tips:
Hittat en urmysig blogg som ni tittar
här samt butik som ni hittar här

Sköt om er
Kramar Veronica

(google)
Älskar fjärilar!!
(Har en faktiskt tatuerat en fining på högra skulderbladet)


2 kommentarer:

  1. Vad kul att du ville vara med i utlottningen hos mig!
    Hoppas du fick en bra ledig dag trots förkylningar!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ellinor! Jodå en ledig dag är alltid en ledig dag ;-)
      Kram Kram

      Radera