tisdag 5 juni 2012

Sportig är jag verkligen inte....
till min mans stora besvikelse ;-)

Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät och ett stabilt grepp om en godisskål....
Erik är helt inne fotbollens värld....

Har aldrig riktigt förstått mig på tjusningen över att jaga en boll fram och tillbaka,
men vem vet
jag kanske har missat ngt fantastiskt?!
..........

Nu ska jag sitta en stund och kika runt bland era fantastika bloggar!

Stor kram till er och glöm inte att hissa flaggan imorgon!
Här kommer det även att ätas tårta,
dels för att fira nationaldagen och dels för att vi har ett namnsdagsbarn!



4 kommentarer:

  1. Hejjj...Nää samma här jaga en boll och sååå länge sen. Hade väl räckt med 10 minuter. Håller helt på din motionsform, hahaa. FIn tårta och grattis till namnsdagsbarnet. Har inte ens märkt av nån nationaldag. Men faktiskt så gratulerar norskarna mig på vår nationaldag dom är verkligen goa...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha du är för söt du!
      Ja, vi är väl inget vidare bra på att fira vår nationaldag, norskarna gör det bra mycket bättre!!
      Klart att du ska bli firad lite extra du med!! :-)
      Kram kram

      Radera
  2. Haha...det där känner jag igen, datorn i knät och sambon glor på tv:)
    Kram Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, känns skönt att höra att jag inte är ensam om det ;-)
      Kram kram

      Radera