lördag 16 juni 2012

Utflykt och ommöblering

Hej på er!

Idag var jag sugen på en utflykt
så det fick det bli :-)

Vi åkte iväg mot Tjörn och hamnade på ett jättemysigt ställe!
Café,restaurang, gårdsbutiker och dessutom hamnade vi mitt i ett bröllop :-)



Ser ni säckpipeblåsaren??


Melvin



 När vi kom hem efter vår tripp så blev jag som vanligt sugen på att fixa lite....
Det slutade med ännu en ommöblering,
kökssoffan fick flytta ut till vardagsrummet och köksbordet förminskades....





 Underbara lavendel!
Här i hjärtform


På blocket fick jag tag på 6st hyllplan med tillhörande konsoller som ska hämtas på måndag och monteras upp på väggen i köket!
Min tanke är ett väggskafferi!

Så hyllorna ni ser på väggen nu ska bort och snabbt som tusan ersättas :-)




Kvällen avslutades med soffmys,
 vitt vin och massor av jordgubbar!!


Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar